aku-dan-photography

Sunday, December 8, 2013

D' PUTERA INN Hotel Lumut part 2

D' PUTERA INN Hotel Lumut part 2

Selepas 1 jam lebih kurang aku sampai ke hotel D' PUTERA INN. Kawan lama aku yang bernama Mohd Jeffries Ariffin telah pon berada di sana bersama anaknya comel... Dia menyerahkan resit booking tempohari.

Aku ke kaunter dan disapa mesra oleh seorang lelaki. Rupanya dia yang handle bahagian bilik2 ni semua.  Teringat aku dolo, yang jaga bahagian penerimaan tu perempuan, berbudi bahasa dan berparas rupa. Tapi tak mengapalah, asal dapat bilik yang memuaskan hati...dah kira memadai. Aku bayar semua sekali, berjumlah rm180 untuk satu malam. Dia menyerahkan kunci bilik dan menunjukkan tangga untuk ke bilik yang bertingkat 2. Lift katanya dalam proses baik pulih. Dan dia memaklumkan bahawa esok time check out.

"Encik masukkan je kunci dalam kotak kunci udah"
*memang betul... tiada sapa yang berada di kaunter.. aku masukkan kunci dan terus keluar.  Pelik. Resit pun tak dibagi.

Aku tidak terus ke bilik hotel tetapi keluar bersama kawan lama aku... kami menikmati hidangan tengahari di sebuah restoran mamak berhampiran simpang masuk ke Teluk Batik. Manakala wife aku dan danny, mereka, aku tinggalkan di dalam bilik hotel. Mungkin mereka nak dapatkan feel lebih awal tinggal di dalam bilik hotel baharu D' PUTERA INN Hotel Lumut.

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...