aku-dan-photography

Sunday, September 2, 2012

Hotel putra lumut sept 2012

Aku bercuti lagi ke lumut. Tempat tu je dekat dengan laut... Kalau sungai tu... Kuala Woh dah cukup.

Seperti biasa aku akan pilih hotel putra boleh dikatakan tiap2 tahun camtu walopon dalam bilik berbau cekam... Aku tetap pilih hotel nie sebab dekat dengan segala2nya.

Tapi setelah aku talipon macam biasa, operator auto kata nombor yang anda dail tiada dalam perkhidmatan. Malahan orang rumah aku telepon majlis daerah... Dema pon bagi nombor yang sama.

So aku mintak member aku yang dok sana siasat. Katanya hotel tu dah berantai pintu masuk. Aku muskil.

Aku akhirnya booking teluk batik resort (nanti le aku cete camne lak tinggal kat situ)

Hari kedua aku melawat pekan lumut dan kebetulan kete aku parking betul2 depan hotel putra lumut. Ya, mmg betul hotel tu dah ditutup samada sementara atau menunggu owner yang baru.

Aku berharap hotel putra lumut dapat meneruskan kembali operasi. Dengan harapan, penambahbaikan mesti cemerlang.




No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...