aku-dan-photography

Sunday, March 4, 2012

Upsi, terima kad matrik

Hari ke 2 tutorial, aku ke kampus induk upsi untuk ambek kad matrik... semua proses dalam stengah jam, settle..kerana orang tak berapa ramai... (rata2 dalam perjalanan dari proton city ke upsi)

Pada masa yang sama aku hantar borang perjanjian dengan KPM... bermakna, udah sebelah kaki aku ngan Program Pensiswazahan Guru Koholt 3....

Pagi tadi lecturer bahasa inggeris berkongsi cara menghantar eisainmen... macam biasa kalau bahasa inggeris.... mesti ada aktiviti melibatkan 4 skill utama.

Selepas rehat tengahari, sambung pula dengan lecture kenegaraan.. Disamapaikan oleh seorang Doktor tersohor dalam bidang nie. Penjelasannya jelas,teratur dan sangat perlahan... mungkin kerana beliau memahami yang sedang duduk tu adalah pakcik-makcik yang dah dekat2 nak orat pencen.

Sekarang aku tengah tunggu kawan sorang lagi habis kelas... mungkin dia dapat info lagi dalam ponye memandangkan ada extra masa...

Rasa dah cukup kena brainwash hari ni dan semalam.........
Fokus sekarang, camne nak settlekan 4 ensaimen dalam masa kurang sebulan!

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...