aku-dan-photography

Saturday, February 4, 2012

Majlis bacaan yasin dan doa Selamat di bangunan baru ppd batang padang




Bersama Timbalan Pengarah Pelajaran Negeri Perak,TN. HJ. MOHD IDRIS BIN HAJI RAMLI, A.M.P


Bersama Ketua Sektor Penilaian dan Peperiksaan Jabatan Pelajaran Negeri Perak, TUAN HAJI MUHAMMAD NAWAWI BIN YAAKOB

Oleh kerana danny demam pada hari jumaat maka aku kena jaga dia kat umah kerana orang rumah aku tak dapat cuti.

Dalam Kul 11 lebih, bos aku mintak wakilkan dirinya untuk satu majlis di ppd batang padang yang baru.berhampiran tempat tinggal aku.

So terpaksa orang rumah aku cover untuk jaga danny time petang.

Sesampai di sana-pegawai2 ppd dengan segak bersamping menunggu kehadiran timbalan pengarah pelajaran perak iaitu tuan haji idris.

Sebelum tu aku difahamkan jamuan kali ni adalah kambing golek! Peh-mmg aku tak makan.

Berbekalkan kamera dslr aku-aku shot sana sini-masa bacaan yasin pun sama-aku snap gak-biasanya aku segan Tapi memandangkan aku tetiba je jadi selamba maka aku wat tengin je snap umpama jurufoto rasmi.

Bila timbalan pengarah nak balik, aku Rasa kalau aku tak rebut peluang bergambar time tu entah bila boleh aku ada peluang tu lagi-so aku mintak tolong en syukri tembakkan-jadilah buat kenangan...

Tkasih gak kat boss aku yang bagi peluang wakilkan dia!

Makan? Aku cuma makan roti jala ngan kuah durian sebab Aku akan keluar makan bertiga sekali-aku,orang rumah danny!jadi biarla aku berlapar Jap!

Hidup kekadang selamba
SKL TalkDelicious

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...