aku-dan-photography

Wednesday, February 1, 2012

Apabila samsung sg2 ceplop dalam air

Aku ada member yang suka Gajet macam aku Tapi yang berbeza Gajetnye tahap dewa kabupaten.. Tinggi sangat..

Antara habit dia kalau ke Ayor mesti bawak henset-ada sesetengah orang bawak magazine dan macam aku bawak angan2.

So nak jadi kisah.. Member aku tak teringat hensetnye di balik tuala.. As dia tarik je tuala tu maka terjun tiruk la samsung sg2 dia ke dalam baldi, kepala dulu dengan percikan air yang kecik pungutan mata perfect 10/10...

Kata member aku, "aku Rasa nak minum jea Ayor baldi tu kasik jiwa tenang"

Ini bukan kali pertama.. Tahun lepas masa memancing-dia nak redah keladi bunting dalam lombong.. Seelok je paras pinggang-dia tepuk dahi-sony vivaz yang baru dia beli ada dalam beg silang yang terendam dalam Ayor lombong tu! Tapi mujor idak cedera parah sangat...

Kata Tokei kedai yang aku hantar tadi.. Maksima 2 minggu untuk repair henset tu.. samsung tadi. Kemungkinan besor Screen kena Ganti.. Tak pasti le berapa Tapi makan ratus2 gak!

Aku pun sama kes macam dia.. Henset motorola aku Screen dah rupa nombor2 dalam cete matrix.. Sebabnya jatuh terhempas time tido.. Aku pun nak repair juga sebab motorola tu best! Tapi kalau mahal sangat.. Baik aku ambek

SAMSUNG GALAXY NOTE!
Elok le aku tido dulu..

Hidup kekadang selamba
SKL TalkDelicious

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...