aku-dan-photography

Monday, January 23, 2012

Nokia bluetooth bh503

Kira2 2/3 tahun lepas aku beli headphone nie nokia macam tajuk kat atas tu. Bunyinya memang best! Pairing ngan mana2 henset pun Ok. Superb!

Layan lagu.. Movie terasa dentumannya-masa tu harganya rm450... Aku pair ngan music xpress 5800.. Aku beli time tu harganya rm1.5k kalau tak silap-baru keluar dalam sebulan kat universe.Tapi guna sebulan je sebab aku teringin nak try henset lain.

Headphone nie kita leh pairkan ngan Laptop juga.-sebenarnya aku cuba banyak kali Tapi takleh banyak kali gak.-lastnya merata2 le headphone ni aku letak..

Setelah 2/3 tahun baru le boleh aku pair ngan Laptop.. Baru je minggu lepas.-ikutkan hati sebelum ni nak aku campak dalam kotak kapsul aku tu.. Bior peram lama2...

Rupa2nya aku kena instal satu driver bluetooth dari broadcom.. Lepas tu baru leh guna ngan Laptop..

Headphone ni kena charge dan bateri dia tahan lama.. Bayangkan walaupun dah bertahun, aku masih boleh layan berjam2...

Walaupun tak semantap monster beat yang memang bergegar tu.. Headphone ni memang value For money...

Penahannya adalah dileher jadi tidak le berapa nampak sebab leh kaver ngan kolar baju.. Takde le macam headphone lain yang Udah ghope traffic controller kat airport tu!

Memang kemas.. Segak dan bergaya.. Masa aku jogging kat taman malaysia ( tapah ) aku layan lagu sekali.. Aku dan larian bersatu seirama.. Tak sedar dah habis satu pusingan.. Kemudian aku layan laksa/mee rebus makcik kat medan selera yang gemor berbaju kelawor...

Kepada yang nak mencuba.. Kat lelong.com ada dijual headphone nokia bh503..

Harganya.. Kurang dari rm100! Untung le sapa yang beli dulu..

Selamat berbluetooth !

2 comments:

cik bai said...

teknologi yang semakin moden

cik bai said...

teknologi yang semakin moden

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...