aku-dan-photography

Saturday, January 28, 2012

Musim sukan bermula

Awal2 tahun selain daripada penyediaan mengajar, aktiviti sukan pun dah bermula.sekarang ni kalau setakat akademik mantap Tapi kalau aktiviti koko tak aktif maka Agak sukar nak terpilih ke sekolah2 yang tersohor.Tapi bergantung pada rezeki juga!

Aku tahun ni pihak pemerintah tetapkan sebagai pengurus team Bola baling. Jadi coach utama buat latihan maka aku pun turut membantu.

Masa aku dah kena ejas. Danny, orang rumah uruskan ke kelas agama.. Waktu balik dia settlekan-tapi bermula minggu depan.-akan bertambah tugasnya.

Hari isnin; petang latihan Bola baling.
Hari selasa, aku ada Workshop ngan omputih.
Hari rabu: kokurikulum sampai 5 petang.
Hari khamis: kelas tambahan tahun 6b
Hari jumaat: latihan Bola baling

Dan kompom orang rumah akan letih sebegitu juga dengan Aku dan danny.

Dan malam baru aku buat Persiapan untuk esok.ratanya2 hari sabtu sahaja untuk aku berehat.ahad, buat Persiapan sekali lagi.

Tapi macam mana letih sekalipun, aku tetap bersyukur.

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...