aku-dan-photography

Tuesday, January 3, 2012

Last day untuk danny dan ps2 nye..

Seperti aku janji bila mulanya cuti sekolah baru aku akan keluarkan ps2 untuk danny. Dia memang sabar menunggu-aku pun kagum dengan sikapnya.

Dan hari ini merupakan hari terakhir dia bermain.. Aku bagi masa cukup2 untuknya bersama2 spongebob dan lain2 karakter dalam game.

Esok.. Sepatutnya bila dia bangun.. Bila ke ruang tamu, dia akan hanya nampak tv sahaja Tapi.. Aku biarkan ps2 di tempat yang sama-kerana aku tak mahu dia Rasa kekosongan...

Aku berikan sedikit masa lagi untuk dia ... Aku tak sampai hati.. Hati aku pendek jea.. Hati katik kot..

Tapi Aku kasik sampai Kul 6 petang jea.. Lepas tu cukup.. Fokus 2012!

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...