aku-dan-photography

Tuesday, January 10, 2012

Fb dan remaja

Rata2 friend fb aku adalah photographer dan bekas2 anak murid. Yang mana kalau photographernya aku suka tengok gambar mereka yang hebat2-pengamatan seni mereka sungguh hebat-hebat editing!

Bagi bekas anak murid pula yang kini dah mula remaja-aku kagum ngan umor tak sampai pmr Udah letak status married-wow! Kencing pun bercabang Udah berani status camtu-nice.. Dah ada Rasa nak berkeluarga-bagus tu-dah ada matlamat!

Zaman remaja adalah zaman di mana kita jarang menceritakan masalah kita kepada ibubapa-kita lebih selesa bercerita dengan kawan karib-bff-abang angkat-dan macam2 angkat lagi.itu normal-mak bapak pula peranannya lebih kepada tukang kasik duit-mudahnya hidup!

Cepat mereka dewasa.. Aku saspek ini mesti ada kena mengena ngan projek susu 1 malaysia yang banyak membantu mereka cepat tumbuh besor di merata tempat.

Semoga bekas2 anak murid aku tu masih lagi tau batasan status married dalam fb-moga kaliam dapat skor terbaik walaupun Sedang di panah cupid!

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...