aku-dan-photography

Tuesday, January 31, 2012

Aku sambung belajar di upsi

Oleh kerana aku dah check pagi semalam (isnin) keputusan kata tidak berjaya maka aku teruskan hidup seperti biasa-life goes on-dalam jam 11 pagi orang rumah Call kata aku berjaya ditawarkan untuk buat degree di upsi. Alhamdulillah-syukur.

1. Memang cita2 aku nak ke menara gading.-cikgu aku dulu ada sebut pasal ni dan aku bayangkan menara gading tu macam pintu gerbang masuk yang berbentuk gading gajah bertemu hujung. Aku memang naif betul time sekolah menengah-skima.
2. Aku nak tahu macammana life kat universiti ni.. Ada ke ghope macam filem ali setan tu.. Naik scrambler dan ada ogy versi baru-tapi semenjak kerap sangat le waitress panggil aku "pakcik" rasanya Takya explore dah.
3. Oleh kerana pengajian inggeris maka aku nak tau sedalam mana boleh aku pelajari bahasa ni-mesti ada benda2 baru yang boleh aku belajo lagi.
4. Dekat dengan rumah-dari tapah ke tanjung malim idak le sejauh ke kolompo atau ke penang-syukur gak tu.
5. Orang rumah gembira semasa Call aku-kegembiraannya adalah kegembiraanku juga.
6-aku akan berusaha untuk seboleh2nya menghalalkan ilmu yang aku pelajari nanti-( yang ni aku akan ceritakan setelah aku mula nanti)
7. Sebagai perangsang untuk anak aku dan juga anak orang lain iaitu kastemer2 kat sekolah tu.
8. Menyedarkan aku untuk bersyukur segala rahmatNYA..

Syukur sekali lagi dan terimakasih kepada orang rumah yang merupakan motivator aku yang Paling bermakna.

Hidup kekadang selamba
SKL TalkDelicious

3 comments:

rahayu said...

Tahniah megat..jg diri.ingat anak isteri..keh3

kulop ludin said...

tkasih ayu.....
ingat? hehe... dalam hati ada dema.......

www.arzone_71.blogspot.com said...

Tahniah Yeop...sonok sambung blajor ni...macam mende baru dapat jumpa. Kejap jer 4 tahun tu ...pejam celik tengok2 dah konvo..Hidup kekadang kena upgrade sket he he. Tahniah!

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...