aku-dan-photography

Wednesday, January 25, 2012

Ada 5 hari lagi

Ada 5 hari lagi untuk aku tahu penempatan yang gomen dah susun untuk aku sambung belajar. Hati ada 50/50, nak kata dah berumor sangat -aku Rasa idak le kut.uban tak berapa ada-kalau ada pun bulu idung je-takpe leh ejas.

Macam2 cete aku dengar-ada yang kata kalau berhenti separuh jalan nanti kena bayor balik kat gomen 80k.. Huhu mana nak cekau 80k.. Duit simpanan pun ada le beberapa puluh ringgit-jual spenda le aku.

Tapi bila aku tanya jiran sebelah meja, stazah, dia bagi pendapat siap ngan hadis2.-rasa semangat nak belajo tu ada.. Bila balik rumah.. Ketang dada, Rasa maleh pun ada.-sebab tu aku kata 50/50..

Aku masih mencari intipati untuk sambung belajar kerana minat atau pangkat (satu hari nanti).. Kalau soal minat.. Aku ada apply kursus bahasa korea/jepun/kantonis (asas komunikasi)dah lebih 10 tahun.. Dalam borang skt Tapi takde respon dari mana2 pihak..so terbantut le minat Aku tu.. Cuma ada beberapa patah perkataan yang boleh aku cakap:
1. Korea : tangan tang dada mata pandang ateh
2. Jepun: Ichiban
3. Kantonis: ng man tat

Tapi tak ngape.-sebab orang rumah aku dah fully support untuk aku sambung belajo-jadi hati ada Lega juga.

Disamping itu juga aku tengah nunggu kalau ada sesapa nak kasik aku sejuta.-opah aku dah janji nak bagi aku sejuta tak lama lagi-wow.. Bayangkan ada sejuta.

Aku tido dolo-sambil berangan.. Apa nak wat ngan sejuta tu.. Nak tukar not singgit2 ke atau not sepuluh singgit.. Banyak tu!

Satu ringgit.. 2 ringgit.. 3 ringgit... 4 ringgit...

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...