aku-dan-photography

Wednesday, November 2, 2011

Isonic 32 inci

2 minggu lepas aku ke tesco-aku beli tibi lcd jenama Isonic buatan tempatan Katanya (beno idak aku tak pasti sebab jaman la nie banyak jenih buatan china tapi tukor sticker)

Harganya rendah,rm699 je.. Kualiti luaran mmg plastik-gambar, cantik dan ada macam2 sambungan dari projektor sampai la hdmi dan ada cucuk usb untuk format avi.

Disebabkan ada hdmi maka aku sambungkan pada laptop-peh kan main besor display fb dan pada masa yang sama aku leh layan cete hindustan!

Sebenarnya ada 2 lagi tibi atas lantai.. 1 samsung lcd 32( suara ada tapi gambor tarak dan lagi satu sharp crt 29 yang langsung tak menyala) menunggu untuk dibaiki.. Lcd samsung dah aku hantar repair tapi rosak balik.manakala sharp tu bukan main berat nak aku angkat So sabit tu.. Aku kiv dari repair.

Tapi aku kena hantar repair gak sebab cuti sekolah ni aku dan danny nak main ps2.. Aku dah janji dengannya! Mau tak Mau, aku dan orang rumah le yang kena angkat tibi yang berat tu! Bersulam minyak angat le Nanti!

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...