aku-dan-photography

Monday, October 24, 2011

Perkhemahan pengakap lencana keris perak peringkat daerah batang padang

Hari jumaat sampai ahad aku terlibat dengan camping bawa bebudak tahun 4 dan 5-di kuala woh tapah.

Tempatnya luas dan memang Sesuai untuk aktiviti berkhemah nie-aku lepak 2 hari,cuma hari terakhir aku tak dapat nak join sebab terbangun lewat! Kuala woh ngan rumah aku cuma mengambil masa lebih kurang 15 untuk sampai tu pun sebab jalan pahang ni banyak koner2!

Aku tak bermalam di situ tetapi kawan aku lagi Sorang yang kaver waktu malam-dia tidur dalam avanza-aku balik gak sebab Rasanya tak berapa selesa tidur dalam kancil boxter aku tu. Badan dah berumur..

Kalau Ikutkan lebih baik tak iring /Teman bebudak tu tapi mengenangkan amanah makbapak dema-aku Teman gak kawan aku tu.. Setakat yang mampu.

Setelah 3 hari 2 malam.5 Anak murid aku lulus ujian lencana keris perak! Tahniah.

Tahun depan, rutin sama akan berulang.. Dan muka yang sama juga aku akan jumpa!

"once a scout,always a scout"

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...