aku-dan-photography

Friday, September 16, 2011

Hari malaysia ke ipoh



Memandangkan aku, akan sibuk bermula pada minggu hadapan maka cuti hari malaysia nie aku ambek kesempatan ziarah opah aku.

Rupa2nya dia mmg ternantikan aku dan famili kerana terasa amat sunyi. Anak2 yang tinggal berdekatan dah tak datang lawat.... keras betul hati mereka..sedangkan orang tua ni bela ngan kasih sayang... ape le nak jadi.....

Tapi macam aku kata dulu... camne pon, aku yakin opah aku tetap sayangkan mereka.... aku tunggu gak, ingatkan time raya mau kot datang/salam2 mintak maaf sbagai...tetapi takpe le puasa dema tu stakat lapor dan dahage.....

Aku? Opah pada aku... makam tertinggi aku letakkan, tanpa dia membesorkan aku... takde le aku rasa apa yang aku rasa sekarang..... aku kenyang ngan kasih sayang yang telah dicurahkan oleh opah pada aku... sampai le umor 31... lepas tu, baru le aku berkeluarga..

Agaknye udah nasib opah aku.... aku dah maleh nak mikior kenapa le jadi camni sebaliknya aku memikirkan apa peranan aku pada opah.... tu lebih penting......

Ibarat roda, satu hari nanti... aku akan berkata " itu la balasannya" pada mereka. Time tu aku muda lagi!!! Ahakz!

Makan obat gestrik dolo.....

tangan tang dada,
mata pandang atas...
Sire Kulop Ludin!

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...