aku-dan-photography

Tuesday, September 13, 2011

Facebook dan sakit perot lagi...



Disebabkan aku dalam pantang maka fb aku pun tak update, lama gak... bukak pun kadang2 juga...

Mood tak berapa ada kalau sakit... ni pon aku update blog sbb takleh tido, dah kul 3 pagi.... kepala pun pening2... kalau tersalah eja tu, kita trima je lah..udah pagi benor...

Aku dah boleh makan nasi, tapi takleh banyak2 takot payah hadam.. dalam gambar tu, nasiknye suku dan hanya berkuahkan gulai taucu.... aku makan lepas aku jumpa doktor di klinik razi.. petangnyea aku makan bihun sup..orang rumah aku sdiakan... tu je....

Doktor kasik aku, ubat angin dan sembelit.. lepas aku bgtau, ubat angin yang dia kasik dolo tak berkesan..

La ni, udah galak aku ke toilet... dapat le lega sikit tapi angin sendawa, walaupun dah banyak cup aku telan...masih payah aku nak bbnrruupppp.... maknanya angin masih bergodak2 dalam perot.... adoi!!

Esok ada sehari lagi aku bercuti... harap2 aku lekas sembuh... kesian gak kat kawan2 yang terpaksa ganti kelas aku... tapi nak wat camna... sir mmg sakit.....

Pening pala taim pepagi pulak... kena cari koyok... nak tampal tepi dahi dolo... until next taim....

tangan tang dada,
mata pandang atas...
Sire Kulop Ludin!

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...