aku-dan-photography

Tuesday, August 9, 2011

Puasa ke 8



Berbuka di luar kerana nak ambil angin ckit...

Hari ke 8, aku dah dengar bunyik perot mengaum.... kuat betul.. ya, aku bajet mesti gestrik.... bunyik ngauum lapor tu lebih kuat daripada tendangan baby dalam perot mak2 yg ngandung... aku siyes, debor2 rasa dalam ati samada leh lepas ke idak pose hari ni...

So, aku stori2 kat orang umah, mana tau dia boleh kasik sajeshen mantap, sajeshen golden dreams bagi mana2 pengidap gestrik " tegar " mcm aku ni... dan ternyata sungguh tersasar dari andaian aku...

"Balik, tido" kata orang umah... so, aku malas cakap banyak sebab bolan pose cepat naik angin satu badan!

aku berketang dada sambil on eikon... letak pala jam 2, sedar2 udah dkt kul 6!! Tu dia, gaw2 tido pensen dan lagipon aku tak tido semalaman... mmg takleh tido sebab lapor!

Esok puasa ke 9...

Selamat berpuasa dan aku tak pasti... samada perot aku mengaum lagi!!!!

Enche Kulop Ludin Spenda Pintal Getah

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...