aku-dan-photography

Monday, August 22, 2011

Puasa ke 21 nasik lemak



Berbuka kali ni dengan nasik lemak, rasa puas sangat... tersandor aku lepas makan....

Sebenarnya dari puasa ke 15 aku teringin makan nasik lemak selepas berbincang menu  berbuka di tempat kerja... cumanya aku tak info2 orang rumah sbb time tu dia kerja... aku tau dia letih, balik kerja dah lewat petang  dan jarang aku mintak dia masak apa2. Namun kalau aku mintak tu bermakna aku mmg teringin sangat! Tapi danny lak selamba je kalau nak makan, main order je, dia ingat mak dia  tu sapa... aku pun tak wat camtu kat orang rumah ... jeles gua!!!

Tido kali ni, idak le aku ngigau gigit2 bantal peluk sebab dah dapat makan nasik lemak.... idak kalu tiap kali bangun tido terasa kekabu lekat celah gigi udah macam jebon makan ayam....

Sahur untuk puasa ke 22 (jap lagi), aku layan nasik lemak... harap2 idak le aku nguap2 macam beruang koala, pagi esok bile krojea nanti!

Selamat berpuasa hari ke 22.....

*tenkiu ayang........

tangan tang dada,
mata pandang atas...
Sire Kulop Ludin!

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...