aku-dan-photography

Friday, August 26, 2011

Puasa 25 terforgot



Puasa ke 25, aku terlupa satu function.. function berbuka di sekolah..

Aku dah charge bateri kamera sebab aku official photographer majlis tu... tapi malangnya aku lena diulit intan.

Balik dari skolah, macam biasa aku ngantuk betul... sampaikan masa drive aku rasa macam dah lari je kete ke tengah... siyes... aku risau.

So, balik2 aku lena jap... dalam kul 2pm aku letak pala... sedar2 dah kul 7.20 pm..gaw2 aku lena.... time bebuka, aku baru teringat function tu.... dan orang umah aku pun terlupa juga.... yang ingat cuma danny tapi dia tak info lak.....

Kebetulan pula aku agak stress.... mungkin tekanan kerja...ataupun tahap nikotin yang agak kritikal... tapi mood aku mmg tak baik...leh tahan gak la aku marah bebudak tadi...jarang2 aku marah tapi entah la... nak kata piyed, rasanya takde.... dah check, kering..ahakz.

Dan yang paling aku terkesima, hari ni aku berbuka ngan meegi (nasik ada tapi tak berselera), sian aku tengok orang umah dan danny.... tapi nak wat camne..aku betul2 tak sedar......

Puasa kali ni benar2 mengetest kesabaran orang rumah aku, aku dapat rasakannya.....

Selamat berpuasa hari ke 26



tangan tang dada,
mata pandang atas...
Sire Kulop Ludin!

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...