aku-dan-photography

Wednesday, July 27, 2011

Workshop native speaker



Tiap kali hari selasa, rasa letih betoi... balik keje...tak lama kena kuar balik menghadiri bengkel bersama native speaker.

Sekali skala ok le jugak tapi kalau dah tiap2 minggu... terasa benor sempotnye.

Tapi aku tak nafikan, banyak yang aku leh belajor dari omputih nie.. bila dia bercakap, terlambung2 minda aku ke serata tempat.... sedap betoi bunyi dema speaking...macam dalam felem..

Sepanjang berbelas tahun aku krojea.. ini kali pertama aku kena obzef sampai naik muak le jugak... selang 2 minggu, ada le omputih tu duduk belakang kelas tengok aku krojea... itu tak termasuk boss aku lagi.... takpe le, elok gak dema obzef... dema mmg dibayar gaji untuk obzef orang2 bawahan mcm aku ni...

Woksop tadi aku dibelajorkan lagi dengan phonetic.... habih lembot lidah aku dibuatnye.... sampai ngilu2 lubang idong bila nak ngeluorkan bunyik2 tertentu...

Bupan puasa, woksop rehat sebulan..elok le tu sbb bebulan puasa ni... kalau silap ckit....mau hangin satu badan...maklum le tahap nikotin di paras kritikal...

Esok aku nak apply apa yang aku dapat dalam woksop tadi.... tapi aku takleh le lawan skill facilitator tu..

Tengok camne nanti......

Kulop ludin spenda pintal getah

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...