aku-dan-photography

Saturday, July 2, 2011

transformer 3d

ramei update status kat fb... dema nonton transpormer 3d... aku teringat felem 3d pertama aku layan..kat pawagam cathay di ipoh ( dah lama takde ). Cete tamil! kikiki... tajuknya jfuurgohdry " toyolku" . cuma aku dan kawan sorang lagi je yg ada dalam tu... 2 orang melayu! mmg best efeknya... 1malaysia dah ujud lama... berbekalkan cermin mata 3d, aku ngelak ke sana ke mari setelah api2 kuor dari screen... hebat..... ada satu part, kayu keluar pelan2 sampai la aku terasa betul2 hujungya tepat tang muka aku! dulu, kalau tengok wayang, leh bawak seaneka makanan masuk dalam panggung..... kita leh dengar bunyik kuaci, orang makan rojak...... isap okok pon boleh....... peh... mmg selamba..... dan pernah sekali masa aku tengok cete jekie can kat panggung Rex..... police story 2 ( kalau tak silap ) last part bile jekie chan lompat dari gua terus landing ateh belon panas..... satu panggung bersorak sambil tepuk tangan! seronok betoi dema...... mana nak dapat xpiriyen camtu skarang....... Kni, segalanya berubah... keadaan lebih selesa.... ada eikon, makan popkoin... menu ayor kok... dah takde bunyik ketik2.....

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...