aku-dan-photography

Friday, July 8, 2011

ipad2


tadi petang aku ke kedai henpon nokia Kat tapah ni.. Niat Asal nak ganti bateri henset bapak mertuaku.. Yang sering sesukahati Jadi low.. So cine kedai ni memang dah masukkan nama aku Sebagai pelanggan vip sebab dah berpuluh ribu makan duit aku dari segi pembelian henset..

tiba2 hati ni tergerak nak tanya ipad2.. Rasa teringin nak screen besor2.. Setelah congak2 dalam pala otak.. Bajet lepas untuk ipad2..

dengan hati yang ria.. Aku tanya amoi kedai tu sambil wat tangan ala2 gitu.. Ala2 wilca.. Amoi tu kata kena order dulu.. Aku cukup pantang kalau time aku nak2 kena delay..

Kebetulan ada pelanggan lain Kat situ.. Unkel tu nak beli iphone4... Aku tengok Kat fb.. Saiful nang guna iphone untuk share update status gambar yang menarik menggunakan software instagram.. wazari wazir.. Erma kamaruddin.. Photog2 terkenal tu semua guna iphone..

tapi aku dah jemu ngan bentuk kecik2 camtu sebab aku dah nokia n8, motorola milestone (android).. satio ( aku bagi danny je pakai) nokia n86.. 2 bijik henpon analog.-hat murah2 tu.. simkad ada 1 jea..

kalau aku beli jugak ipad2.. apakata niknokia? Rustam milestone.. Mesti henpon2 tu berasa hati... Sebab tak dapat layanan setimpal dari aku seumpama.. Abih madu.-kumpulan sepah juga yang menang dalam program maharaja lawak baru2 ni..

Esok, cine tu mintak aku textkan dia samada aku jadik ambil ke idak ipad2... Dan aku ada masa untuk pikir samada nak angkat ke idak.. Nampak gaya harganya agak tinggi.. Lepas bajet 2/3 bulan..

tapi hati dah minat...
Em.. Nampak gayanya aku kena bermimpi lagi..

kulop

terkini, aku dah kensel pre order ipad2.. sebabnya kata member aku, ada komputer fair kat stadium indera mulia ipoh... so, aku ingat nak embeli belah gajet2 letronik..... kalau2 ada terselit benda2 macam ipad tu... leh try sekali!!!

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...