aku-dan-photography

Tuesday, May 24, 2011

ipad3 dan tabung

pc fair ipoh baru2 ni member aku dah tangkap satu set macam samsung tabby... dezibel namanya... harga rm999.... android.... kaler itam.... cool..... aku ke sana jugak, dan aku nampak set tu! hati debar2, terasa nak rembat.... kebetulan aku berdua ngan kawan jadi aku rasa bisikan2 suruh aku beli tu mesti bisikan2 napsu jahat! kompom! tapi aku cuba baikkan napsu tu dengan menabung.... sehari 5 hengget cukop.... 365 hari, aku dah boleh rembat ipad3 ( aku estimatekan dalam 365 hari, akan kuor pulak ipad3!) atau paling2 lekeh, ipad2! tu pon kalau aku tak miss sehari dua menabung..... seronok rupanya menabung untuk mendapatkan sesuatu, feelnya lain ckit! contohnya, holiday kat siam aritu pun guna duit tabungvacation... kali ke langkawi pun sama...... takde le memikir sumber sangat sebab dah sedia awal..... so, dengan penuh semangat aku nak simpan 5 hengget sehari untuk ipad....10 hengget untuk outingvacation,10 hengget untuk lens sony 70200G f2.8 (5 tahun baru cukup untuk beli-pensan) dan mulai esok... aku nak berjimat cermat.... roti , aku kongsi separuh2 ngan danny! tapi aku harap tidak la tergoda dengan masakan makcik kantin......... hidup kekadang menabung.... Kulop Ludin!

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...