aku-dan-photography

Saturday, May 28, 2011

big boys toy

dolo masa aku ingat takleh kawin sbb takde awek, aku dah plan nak beli moto besor....aku pilih jenih easyrider... handle tinggi... aku bayangkan pakei jeket, spek mata itam.. simpan misei ngan jambang... bila cuti sekolah, aku akan ronda.. tanpa tujuan just free and easy... if i see any junctions, ill make a turn and venture the path.. mix with the locals..and get to know them better... then i realised, those time with rm600 that bestowed upon me... it was a mere dream...totally unaffordable.... and the option left for me was a honda ex5! darn, still i had to fork out 2k for the downpayment! what a rascal capatalism! later, aih... tertaip omputih lak... kemdian kuor le moto jaguh... peh, macam motobesor dengan harga yang rendah... aku dah ringan nak sambor tapi terpikir lak... kalau la aku tengah2 bawak hway, tiba2 lalu geng2 eazyrider, slow2 je sbelah aku.. sambil tu pandang2 kat aku dan berkata " besor moto bang" peh.... kat mana aku nak larik sorok muka? so aku kensel hasrat nak pakai jaguh.... kini tiap kali aku tengok moto2 besor nie... teringat kembali impian aku nak kembara satu malaya sambil nyanyi lagu ukiran jiwa...... hidup kekadang dream..... kulop ludin. *yang mampu ada la nie, moto kris je! kikiki!

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...