aku-dan-photography

Wednesday, April 27, 2011

story telling

ini kali pertama aku terlibat dengan story telling kelompok 1.. So aku ke sk sungai Lesung mambang diawan. Dan aku sesat-tapi tak berapa jauh.

niat hati nak Bawak danny sekali-saja nak bagi motivasi kut2 dia berminat dengan bercerita memandangkan Anak aku tu boleh berbahasa inggeris tapi disebabkan hari ni dia kecucukan bcg dan polio maka aku rasa elok le dia rilek2 Kat umah bersama maknya.

Seronok melayan budak2 bercerita-macam2 aksi dan intonasi dikeluarkan. Ada yang separuh tiang dah terkebil2-mudah je sebabnya... mereka menghafal-seeloknya kalau bercerita.-bebudak tu kena faham perjalanan cerita supaya mereka boleh bercerita menggunakan gaya bahasa tersendiri apabila terlupa cerita tersebut.

hari khamis Nanti aku dijemput untuk menjadi hakim dalam karnival bahasa kelompok 2 pula-tapi aku tak pasti segmen mana yang akan mereka tempatkan-kalau dapat action song.memang layan...

hidup kekadang selamba
kulop ludin

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...