aku-dan-photography

Sunday, April 3, 2011

Hot Springs Sungkai

blog by Kulop Ludin
blog a photo by Kulop Ludin on Flickr.

Aku ke hot springs sungkai kerana nak ngambek kakak ipar di trolak country resort.. so otw tu boleh aku bawak danny mandi.

kejap je sebab agak lewat aku sampai dalam jam 12.15..sebab singgah pekan sungkai beli baju danny untuk mandi sekali ngan towel...macam aku cakap tadi.. tak dirancang!!

aku dan danny je mandi sebab orang umah jadi potograper... nasib baik aku pakai suor katik, dapat gak aku mandi...cuma orang umah jea tak mandi sebab aku tak inform awal2...

takpe lea.. lain kali kita pegi lagi...dekat jea...

balik2.. perot dah rasa tak sedap sangat... aku kena gastrik!! aduh, sakitnyea... tanda2 dah ada lama, dekat 5 hari dan aku ingat lepeh tu leh ok tapi hari nie kemuncaknya...

aku ke klinik chua tapah... ngandr chua nie aku cuak ckit... muka dia takde xpression manis.. stren jea... dia suruh aku berenti isap lokok.... katanya salah satu sebab gestrik nie lokok la....

aku angguk2 jea... ( dalam ati aku berkata " camne dia tau ye? dia bukan isap lokok" ) mungkin itu kelebihan dia sebagai Doktor...

Hidup kekadang sakit
Kulop Ludin

4 comments:

ibuayu said...

cantik tempat ni..bolehle reunion kat sini

NaNaoSaKi said...

a'a.. isap rokok bleh pnyebab gastrik.. saya bkn doktor.. tp my bf pn mcm bro gak.. kna nasihat bnda yg sama oleh doktor :p so skang die da xmrokok lg dah.. :)

kulop ludin said...

Blogger ibuayu said...

cantik tempat ni..bolehle reunion kat sini

"boleh kalau nak... nanti leh teman uruskan..."

kulop ludin said...

Blogger NaNaoSaKi said...

a'a.. isap rokok bleh pnyebab gastrik.. saya bkn doktor.. tp my bf pn mcm bro gak.. kna nasihat bnda yg sama oleh doktor :p so skang die da xmrokok lg dah.. :)


"tu lea... rasa2 nak berenti jap"

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...