aku-dan-photography

Friday, April 15, 2011

bahaya kalau aspek keselamatan diabai

tengah aku nak balik umah.. Otw area2 market baru tapah.-tetiba ada orang menyetopkan aku.. Lampu terapik kaler hijau..

rupa2nya ada gelung apentah tergolek keluar dari lori-sama besar macam penggelek setimroll.. Mujor le aku tak langgar atau dia langgar aku! Aku perhatikan pemandu lori tu nak tolak gelung ke lorinya tapi tak bergerak lancar sebab berat sangat! Mujor ada brader Sorang tu tolong.

sebaik aku potong dema, aku nampak Kat belakang lori tu gelung2 besor yang nasib baik tak keluar semua. Selamba katak betul.

bayangkan apa akan Jadi kalau benda tu roll Kat pejalan kaki-penunggang motosikal-mahupun kepada mana2 pemandu-idak ke dizaster?

sepatutnya dema2 pikio le lama sikit.. Benda yang patut disumbat atas trailer, dema guna lori biasa je..ni mesti tak ikut law..

dan aku betul2 bersyukur kerana aku lewat sikit sampai Kat simpang tu-idak kalu tak tau le camne nak ngelak.. Dah nampak macam pin boling menunggu bola..

hidup kekadang selamba

kulop ludin

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...