aku-dan-photography

Thursday, March 24, 2011

playing basket ball

we by Kulop Ludin
we a photo by Kulop Ludin on Flickr.
setelah habis aku diobzef... aku ada masa sejam sebelum sambung semula dengan meeting bersama pihak pemerintah... biasanya mesyuarat kabinet lebih singkat daripada meeting kami nie kerana sememangnya ketua pemerintah beserta orang2 kuatnya tidak mahu menyimpan info2 berguna untuk diri sendiri sebaliknya dema berkongsi.... so, dengan berlapikkan stool yang kereh... aku terasa semakin rata ponggong aku semenjak dipindahkan ke tempat kerja baru...

setelah itu aku bergegas ke tempat kerja orang umah untuk mengambil danny. Dan sempat juga kami bertiga layan basketball skejap dan memang layan la sepot nie... aku cuba banyak kali.. hampeh, tak masuk2... macam2 gaya aku buat... danny dapat score sebijik!! Kemudian baru aku balik ke umah.

tak sempat aku nak londehkan suar, danny dah mintak aku teruskan satu projek, projek artzooka http://www.artzooka.com/intl/artzooka_makes.php episod ke 26.. buat spagetti puppet... so letih2 aku, aku layankan jugak....

seperti aku katakan sebelum ini... aku akan sentiasa cuba memberikan komitmen sepenuhnya kepada danny....

tambahan pula aku baru beli deep heating rub untok lumor ke lutut di guardian semalam.... dapat le kaver lenguh2 dan sakit2 otot... kerana aku tak berapa muda lagi...

hidup kekadang selamba
kulop ludin

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...