aku-dan-photography

Monday, March 14, 2011

Esok ke teluk intan

Esok hari lahir danny, aku masih ingat taim dia nak lahir.. Hari ahad.. Antara jam 10-11 pagi aku dah Bawak orang rumah ke hospital tapah dan macam biasa tapah akan suruh hantar ke teluk intan.. Macam2 alasan dema bagi.. Malas aku nak cakap banyak..

seeloknya sampai hospital teluk intan , danny pun lahir.. Kata orang rumah semasa dalam ambulan misi tu mintak orang rumah tahan ckit .. Masa tu jalan ke teluk intan mmg melantun2.. Ikutkan hati memang taknak hospital kerajaan nie.. Elok hantor ke hospital swasta.. Tapi masa tu aku takde pengalaman.. Tak gheti nak ejas banyak perkara...

dua kali aku pergi balik teluk intan - tapah.. Last2 hampir aku cramp taim drive balik dan mujor le takde apa2 terjadi.. Idak kalu entah mana hala aku landing Nanti. Sampai2 umah.. Pasang kipas terus lena sampai ke pagi.. Letih sangat...

tiba masa nak daftar nama anak, aku pilih nama megat mohamad daniel Kemudian aku nak tambah ckit lagi tapi orang kata panjang sangat Nanti Susah nak isi form.. So, aku setuju.. Aku nak tambah ckit jea ujungnya.. reyes.. Megat mohamad daniel reyes, Hehe taim tu reyes main ngan arsenal .. So minat tul style dia main ( mujor idak bubuh nama tu)

cepat betul masa berlalu .. Dah 7 tahun danny bersama kami.. Susah senang kami bersama.. Tapi tau ke dia istilah Susah tu? Yang aku pasti setat umur 7 tahun dah makin banyak perkara yang perlu aku muhasabahkan kerana dia mula belajar hakikat hidup melalui pengamatan tingkah laku insan yang terdekat...

hidup kena berubah
kulop ludin

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...