aku-dan-photography

Thursday, March 24, 2011

dunia seni visual Anak2 dan impian

seni tak dinafikan bebudak suka.. Tapi nak uruskan semua dalam 1 jam bukanlah mudah.. Terutama hat yang sekolah rendah.. Segala faktor perlu dijaga.. Aspek keselamatan memang aku tak kompromi..

disebabkan danny suka rancangan artzooka Jadi dia telah didedahkan dengan pelbagai jenis cabang seni.. Tiap kali ada rancangan tu jam 8malam biasanya kami bertiga Anak beranak akan tonton sama-sebelum ni aku tak berapa layan sangat tapi bila aku fikirkan hanya setengah jam tu jea danny mintak aku spend kualiti taim dengannya Jadi aku rasa bersalah kalau tak penuhi hasratnya. Dia faham aku memang sibuk dengan kerja yang tak habis2 memang takleh habis kecuali pencen jea.. (17 tahun jea lagi-tak sabar2 rasanya)

aku dah terlepas 7 tahun yang lalu kerana aku tidak memahami apa yang perlu seorang bapak berikan pada Anaknya.. Dan aku taknak danny juga Jadi seperti aku apabila dia menjadi seorang bapak Nanti.. Aku berharap aku akan sentiasa berada disampingnya ketika dia memerlukan aku.

Aku juga berharap dia dianugerahkan zuriat yang ramai supaya dia akan menjadi bapa yang lebih baik daripada aku.. Kalau boleh biarle Sorang je bininya.. Susah kalau kawin ramai2 nie.. Nak dibagikan hati sama rata.. Payah..

untuk minggu depan aku dah plan nak wat binaan menggunakan bahan2 yang aku dah lukis dan nak bagi Kat bebudak kecik tahun satu yang seramai 38 orang Esok.. Mintak makbapak dema preparekan bahan2.. Nasib baik takde arahan makbapak boleh datang sama2 dengan Anak bantu Anak masing2 macam summer camp Kat arizona tu.. Idak kalu mesti meriah.. Sekurang2nya ada parents bawa bekal, karipap -mee goreng-nasi lemak. Meriah! Takkan tak hulur2 Kat cikgu yang ngajar Anak dema!




danny-"kau belajarlah rajin2 sampai dapat masuk unibersiti.-bapak akan melabur, dan terus melabur demi kesejahteraan kita bersama.." (musik)

hidup kekadang terasa
kulop ludin

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...