aku-dan-photography

Monday, February 14, 2011

SONY G LENS 70200 F2.8

ini adalah satu2 lens idaman yang sering bermain2 dalam pala otak nie.. Boleh dikatakan hari2, 3/4 saat mesti aku teringatkan dia...

body solid.. Warna pun menarik.. Menghormati lens2 lain.. Kalau berdiri tak goyah. Bersopan santun.. Pandai menjaga hati tuannya malahan mendengar kata..

tapi barang baik, harga pun baik juga... Umpama meminang Anak dara orang.. Setiap pemilihan ada percaturan..

aku teringat saat2 indah aku bersama 18250, merata kami berjalan berpimpin tangan.. Sama2 ke pantai.. Sama2 memerhatikan mentari terbenam diufuk timur.. Tapi kini 18250 bukan milik aku, telah ku serahkan kepada orang rumah.. Namun sekali sekala aku sentuh juga dirinya.

untuk lens nie.. Aku tidak mahu memilikinya dengan mudah.. Biar aku rasa bagaimana jerihnya,menitis nya peluh membasahi dahi dan biar aku tidur berbantalkan lengan.. Biar aku rasa itu semua...

lagipun ...

apalah erti kenikmatan sekiranya apa yang dihajati begitu mudah tercapai.. Tanyalah pada mereka yang beristeri lebih daripada satu.. Apakah rasanya apabila sudah mengecapi nikmat beristeri dua atau lebih... (dalam konteks ini, isteri bermaksud lens)

hidup kekadang memendam rasa
kulop ludin

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...