aku-dan-photography

Sunday, February 27, 2011

danny muntah2

dari semalam lagi danny muntah2.. Payahnya tapah ni takde klinik 24jam.. Yang ada hospital.. So, aku tunggu jap lagi. Lepas tu agak ok.. Aku pun antara lena tak lena tidur tapi kata orang rumah.. "ye le tu.. Tak lena sampai berdengkur2" entahla.. Rasanya aku tak berapa lena, mungkin mainan minda kut..

paginya danny muntah lagi.. 2 kali.. Kali ni takleh tunggu.. Aku ke klinik razi.. Dan aku dah boleh hafal skrip doktor tu..aku cuba aplikasi pada danny.. Ternyata benar, hampir 65% skrip aku tepat.. Cumanya aku tak belajo tinggi sampai Jadi doktor idak kalu senang je aku ubat dan berubat...

dan juga sepatutnya hari ni aku nak beli gajet mancing tapi disebabkan danny tak sihat.-biarlah aku Kemudian2kan hasratku itu..

aku nak join kawan2 tempat krojea.. dema kaki mancing..sebenarnya aku pun sama cuma dah setop hampir 8 tahun.. Kini aku nak Try lagi.. Teringin rasanya nak tarik toman idak pun talipia pun ok gak..

tapi ada ke masa? Takpe2 Nanti aku ejas2.

aku nak beli bmw guna duit ikan kalau boleh..

*danny dah tido.. Aku pun nak ikut sama..letih 'berjaga sampai ke pagi tadi'

hidup kekadang ngantuk
kulop ludin

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...