aku-dan-photography

Sunday, January 9, 2011

JP GAULTIER

Seperti yang aku cetekan dulu, aku cukup tak tahan bau ketiak... Peh, byk kali aku selisih (bukan genderism) pempuan yang lawo2 tapi mengit tul bau tiak...

Semenjak awal skolah nengah aku dah guna odorono.. Itu yang aku tau sebut..malahan sinonim semua mee segera tu megi walopon cintan.

Kemudian bedak.. Cukup gemor aku ngan bedak.. Bila dah pandai ckit aku beralih ke minyak wangi...

Oleh kerana mwangi spray agak mahal so aku beli hat calit2 botol kecik tu.. Udah sama bau pak aji nak gi smayang jemaat... Aku beli roll on.. Byk jenama aku try cuma satu jenama aku tak berapa berani nak cuba.. "malaikat suboh" peh.. Ketor aku pada nama tu, aku rasa sampai la ni ada..

Masa berlalu, kini aku suka bau jp gaultier le male.. Tu pon ada le 2/3 botol yg aku beli.. Leh tahan harganya...

Sekarang, anak aku pulak suka wangi2... Jadi tadi aku ke guardian tapah..ingat ada le stok jp hat jenih ekonomi tapi abih rasanya..so, aku suruh anak aku try mana sesuai.. Hehe, ada satu ayat yg buat aku sengih2.. "bau yang ni kuat sangat bapak"

jadi.. Hugo untuk aku, polo blue untuknya...


"Hidup kekadang selamba"

Kulop Ludin
spenda pintal getah

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...