aku-dan-photography

Sunday, December 12, 2010

KELLIE'S CASTLE or KELLIE'S FOLLY

Ikutkan hari ni aku ke kuala woh sebab kami bercadang nak rendam2 badan sambil orang rumah belajor photoshoot tapi cuaca dari pagi dah mula hujan so terpaksa batalkan...

jadi tak semena2 aku ngajak orang umah ke kali kasel.. tak pernah lagi aku sampai ke sana begitu juga orang rumah.

ikutkan gps perjalanan cuma 30km lebih ckit jea... tapi aku ambek masa 1 jam untuk sampai... selain daripada gps tak leh trace signal sampai aku jejak kaki ke kali kasel, kenderaan yg byk juga antara faktor lain aku rasa agak jauh untuk sampai ke situ...tapi bila pertama kali aku tengok kasel tu, peh.. terpegun sungguh.....

outing kali ini aku rasa best sebab penglibatan antara ahli sangat bagus..... orang umah aku guna sony a380,aku pula guna a550 manakala anak aku guna sony satio... 3 beranak guna sony... once a sony always a sony!

hasilnya aku dah upload ke flickr... aku tak edit, banyak gambar2nya.. 3 jenis penggamatan berbeza dan paling best gambar aku pon ada.... hehe...

hebat juga orang umah aku ambek gambar, sampai baring2..... anak aku pun dah pandai cari subjek... tahniah kepada mereka berdua....

hampir 4 pagi baru abih 80%,aku upload gambor ke flickr... sempat jugak aku update blog nie... bukan apa, sementara fresh nie...elok update blog.. esok dah maleh, password pon leh lupa....

esok (pagi/tengahari nanti), tak pasti lagi ke mana.... mungkin makan roti canai...tapi tengok le kul bape aku sedor..ni pon dah 4 pagi....

em, kalau free, korang pegi lea ke kali kasel....best for photography dan juga bersantai.....

tapi masuk kena bayor, keluor percuma!

"FREE2, KLIK2 KAT FLICKR AKU"

hidup kekadang selamba....

Kulop Ludin

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...