aku-dan-photography

Friday, December 24, 2010

HOTEL PUTRA LUMUT



Disebabkan ada blogger CIK PUAN SYANI  tanya keadaan Hotel Putra Lumut  so aku upload le bideo yang aku rakam guna Sony Bloggie (baru beli khas wat holiday kat lumut nie)


Dah banyak kali aku nginap kat sini... banyak gak doit abih bayor kat dema.... Tapi aku tak salahkan dema yang bekerja kat sini... cuma aku rasa tokei2 yang dapat tender tu pikior lea, takkan nak makan duit turis macam tu saje...


Lagipon kita bayor dengan RM.. bukannya dengan buih2 ombak.... mahupun dedaunan kering serta ranting2 kayu...


Selamat Bercuti!!



HIDUP KEKADANG SELAMBA! 
kulop ludin spenda pintal getah

2 comments:

ErnieNonie said...

salam..pd yg empunya blog..sungguh2 terharu saya lihat rakaman tuan mengenai keadaan bilik penginapan di hotel putra ini..lagi2 ini merupakan bilik paling mahal arganya...mengapa jadi begini ...sebaik2nya saya cadangkan pada pihak tuan agar membuat aduan kepada tuan punya hotel sendiri iaitu Mjlis perbandaran Manjung di bahgian aduan ataupun terus pada YDP mengenai kelemahan pihak pengurusan hotel berkenaan..supaya ada tindakan segera dari pihak2 yg bertanggunjawap keran ini melibatkan keselesaan dan keselamatan tetamu hotel lagi2 'regular guest' seperti tuan...lagi bagus bawa ajer rakaman tuan pada mpm dan suruh diorg tengok sendiri keadaan bilik itu...

kulop ludin said...

rakaman lama tu yong, dah 4 bulan... mungkin keadaan dah berubah...
logiknya, takkan takde pemantauan dari pihak berwajib... hotel nie memang best.... walopon teman bukan local situ tapi tiap kali ke lumot pasti hotel nie jadi pilihan...
nenanti teman datang lagi ke hotel nie.. tengok2 kalau ada perubahan ke idak.....

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...