aku-dan-photography

Saturday, December 18, 2010

AKU KE TAIPING

pagi (sabtu) aku akan ke tepen sebab aku dah daftar satu event yang dianjurkan oleh sony khas buat pengguna kamera dslr nya...

ini adalah kali ke 2 aku melibatkan diri, yang pertama dolo di penang, aku menghadiri workhop...basic untuk kenali dslr..

bukan mudah nak paham istilah2 kamera nie... pening juga dibuatnya... tapi takpe, kota roman tak dibina dalam sehari malahan kalau nak beroman pun takleh dapat dalam sehari melainkan berbayor....

ikotkan aku bermalam di sana, tapi disebabkan urusan pembajetan yang agak lewat diterima jadi lewat juga aku aku menempah bilik..hasilnya cuma tinggal masjid, terowong zoo dan balai polis, bijak betoi kawan2 aku kat tepen tu ngusik.

dan sepertimana suami2 yang lain.... aku seret gak orang rumah ngan anak sekali malahan anak aku tu aku dah menten kamera sony cybershotnyea......

aku tak endak aku sorang2 jea jejalan.. sebab tak kira aku di mana dan rasa, mereka berdua nie adalah insan yang paling istimewa....

lagipon, aku bukan masuk hutan laksana perwira di sempadan negara yang terpaksa tinggalkan anak bini.. (aku respek dema2 nie)

aku cuma outingvacation sekali lagi di tepen...

"MOH KE TEPEN, TANGKAP GAMBOR CUMI DAN CIKI"


hidup kekadang selamba..
Kulop Ludin™

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...