aku-dan-photography

Friday, December 10, 2010

4mb rm140

tadi pagi aku ke tmnet, bayar dan terminate 1515 yg hampir 3 tahun aku bayar begitu sahaja tanpa guna. cerdik betul...

dengan niat lain aku nak upgrade ke 4 mb, sedap sikit mendonlod tapi menurut pegawai tm tu..en.mohan kat tapah ni abih kuat 1mb jea.. tapi kalau aku nak apply gak dia akan submit... aku pernah cuba tahun lepas, kata teknician yang datang.. encik bayar untuk 4mb tapi line kat sini cuma leh dapat 2mb jea..

haih, tak merasa nak cuba 4mb.... bukan jauh sangat lari harganya.. 1mb rm110, 4mb rm140....

cikai betul... sepatotnya 1mb lagi le murah.... tapi entahlea sapa punya cerdik set pakej macam tu... budak tak sekolah tinggi pon boleh nilai bezanya..

takpe, aku tunggu bangunan baru yang bakal siap berhampiran tempat tinggal aku..dengan harapan aku dapat mencuba lagi apply 4mb....

lagipon, kat sini... streamyx saja yang berkuasa, yang lelain..setakat tengok iklan di tibi saje lah....


"hidup patut mencuba"

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...