aku-dan-photography

Sunday, November 14, 2010

danny konvo

selepas habis tugasan aku sebagai phototaker di maklis tempat kerja.. keesokan harinya aku dipaksa rela bangun pagi walaupun taim tu aku cuti


danny tamat pengajiannya di sk datuk kelana.. setelah 2 taon berhempas emaknyea menghantar ke sekolah akhirnya kejayaan juga dia menggenggam segulung sijil bersama beg ben10. dan seperti biasa.. aku akan ngendong kamera bagi merakamkan saat2 atau moment2 yang menarik.

tapi kali ini aku dibantu oleh orang umah untuk merakamkan perjalanan majlis tersebut..seperti biasa niknokia digunakan dan aku pula dengan sony dslr.


dalam masa aku berada di dalam majlis tu.. aku tertarik dengan persembahan daripada murid2 pendidikan khas.... yang belah kiri dan kanan tu tak dapat mendengar (adik beradik) manakala yang tengah tu aku tak pasti... apa yang aku nampak, guru2 yang mengajar mereka bersungguh2 menunjukkan cara pergerakan walaupon kemampuan mereka yang terhad... syabas... tapi yang paling best.....


‎"lu mana kedai.. nanti lu kasi nombor telepon, wa angkat itu gambar.. kasi cuci 8R"

ada satu pasangan mintak aku snap gambor dema .. lepas abih aku snap..
...
lakinya cakap dialog di atas... agaknye dia ingat aku ni tokei kedei gambor kot.... tapi macam biasa bak  kata aku sebelum nie....

HIDUP KEKADANG SELAMBA! kulop ludin spenda pintal getah

2 comments:

ibuayu said...

keh3...boleh buat busines tu..

kulop ludin said...

part2 niaga camnie tak berapa mahir lagi.....

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...