aku-dan-photography

Monday, September 6, 2010

saat genting udah nak tiba

time to ponder



bokan setakat menantikan hampirnya waktu raya tetapi waktu nak nentukan nak balik beraya di mana.
tiap2 tahon mesti ada yang muncung manjang sampei ke meja bila nak nentukan kampong belah sapa nak beraya dolo kali ni.... anak2 ternganga, ngikot keputusan mak dan bapak!

aku, seperti biasa beraya di perantauan... dan kemudian barulah pulang ke kampong aku sendiri... tapi tahun nie aku rasakan mungkin tak pulang beraya... hati agak terasa bila aku balik baru2 nie... haih, payah nak ungkapkan ngan kata2...


tidak kira siapa beraya di mana, yang penting.... kotak tisu beli lebeh ckit.... perasaan akan cepat terdetik terutama pada malam sebelum raya... seperti sebelum nie... aku sorang2 je layan astro sampei pagi raya!






SELAMAT HARI RAYA BUAT PENGUNJUNG BLOG AKU NIE.... MAAF KIRANYEA SAMPAINYE KOME DISEBABKAN KEYWORD MONA GERSANG... MEMANG TAKDE CETENYE DALAM BLOG AKU NIE.. HEHE!!



HIDUP KEKADANG SELAMBA! kulop ludin spenda pintal getah

4 comments:

shi3la said...

salam kenal dr sayer..pestime rasenyer kesini..namer bapa sayer Ludin...hahaha..

Salam Aidilfitri yer..hati-hati memandu..

kulop ludin said...

hehe, tkasih dan selamat datang..
uih, anak ludin le nie yea...
untung bapak mike.. payah nak cari orang nama ludin nie...

teman dah pollow blog mike, menarik!!

www.arzone_71.blogspot.com said...

Cantik gambor ni bro..beri nais pikcher.. he he

kulop ludin said...

tenkiu mike...
bapak mertuaku tuh!!
hehe!!

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...