aku-dan-photography

Friday, September 17, 2010

Hotel putra lumut

Aku ke lumut lagi... Tahun ni saja entah berapa kali aku ke lumut.. Suka aku pada suasana malam di hadapan hotel aku menginap.. Hotel putra...

Hotel yang begitu indah keadaannya... Cadar yang berbau cekam.-pintu yang terpaksa di sendal ngan meja sebelum tidur.. Tandas semacam perlu disental selama 4 minggu baru nampak bersih..-bau lobi yang meloyakan.-tidak mematahkan semangat aku untuk tinggal di sana...


Alasannya mudah.. Suasana... Dan tiap kali aku ke lumut pasti ada ekspo jualan diadakan betul2 berhampiran kawasan hotel.. Aku suka kerana anak aku pasti suka...meringankan beg duit bapaknya..

Orang rumah aku no problem.. Ke mana aku pergi dia akan ikut...

Bersambung.. Udah pukul 1 pagi.. Esok dah nak mula kerja setelah hampir 2 minggu bercuti.... Nenanti aku sambung lagi...

3 comments:

SYANI said...

Teruk sangat ke Hotel Putra tu?? Saya baru booking untuk minggu depan. Kalau tak best nak kensel la..

kulop ludin said...

memang teruk... kalau sempat.. takyah la duduk kat situ.. try yang lain yong.. teman baru jea check out 21 dan 22 /12 baru 3 ari lepas.. sama jea keadaannya...

kayemsee said...

ada crita yg hotel tu keras...ada salah satu bilik sejarah kes bunuh..wallahualam..

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...