aku-dan-photography

Friday, August 13, 2010

Baju raya part 2

Antara kesukaran bagi aku selain daripada mendapatkan sependa ataupun g string adalah saiz baju...
Memang jenuh nak dapatkan walaupun sehelai shirt pagoda.. Kalau yang ada pun muat2 tang dada jea dan bila taim perot mesti tak lepas... Kalau ngam2 pun pasti tak bernafas kalau duduk...

Tapi baru2 ni ada sebuah pasaraya menjual pakaian untuk saiz2 macam aku... Di Tf teluk intan... Jadinya sehari sebelum berpuasa aku telah ke sana...

Untuk kali ni.. Pinggang aku dah 50inci saiznya.. Peh.. Mujor le ada saiz untuk orang2 besar macam aku.. Tapi harga pakaiannya.. Tinggi betul.. Sedar tak sedar pada hari tu semua sekali pakaian aku dah cecah rm600.. Tapi takpe la... Bukan selalu aku sopping benda2 ni...

2007.. Saiz pinggang aku 56inci.. Bermakna dalam hampir 4 tahun aku baru berjaya turunkan setengah kaki saiz pinggang... Haha.. Main kaki.. Bukan lagi inci!

Mungkin aku dapat turunkan lagi setengah kaki dalam 4 tahun akan datang... Mungkin boleh mungkin tidak juga.. Sebabnya...

Orang kantin di tempat kerja baru aku ni masakannya sedap2 je pulak...

Haih.. Entah boleh ke idak nanti..

Haih lagi...

5 comments:

|| NaFiRaa || said...

wahhhh.. soping sakan nih!!! selamat berpuasa untuk en kulop sekeluarga~

Wan Skpz said...

tang haih tu yg tak tahan... hehheheheh

Mario said...

perghh,,,salahkan makcik kantin pulak dah...ekeke

aNiS tHe BumbleBee said...

wawawaawa...soping raya dah....

kem salam kt makcik kantin tu eh..kalo senang2, datangla bukak kantin kt sri lanka ni..hihi!

kulop ludin said...

peh anis...
sri lanka tu macam jauh jea..
haha...'selamat berpuasa di sana..

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...