aku-dan-photography

Sunday, July 11, 2010

sambutan hari keluarga warga pendidik tapah





Sabtu,semalam aku berada di stadium mini tapah bagi meramaikan sambutan hari keluarga kelompok 1 dan 2 staff pendidikan.



Bermacam-macam acara telah dijalankan, tapi malangnyea aku sempat tengok satu jea kerana aku agak lewat pada hari tu.. tidaklah lewat sangat cuma 3 jam jea aku terlambat....


Apabila tiba acara penutup, berkumpullah semua cekgu2 dari skolah rendah hinggalah skolah menengah...
Aku perhatikan, ghope cekgu2 senior...cekgu2 junior dan aku juga bayangkan bagaimana le ghope aku nanti dalam 10 tahun lagi....


Pada masa tu juga aku bertemu dengan warga skpz, haha.. haapy je dema... hampir 4 tahun bersama warga sk pendita zaaba... aku telah benar2 mengenali mereka.... walopon banyak yag dah berumor, tenaga dema memang mantap... agaknye makan jamu kut....


 dan mereka berdua nie adalah client aku di tempat krojea baru.... cerodik2 dema nie.. dan talkative...
gaya yang dema wat nie teringat aku pada client lama aku di tempat krojea lama....




bebudak suka kat aku... pada dema aku nie unik...... agaknyea dema nampak aku nie macam Barney kot idakpon Doremon.... Bebudak suka benda yang bulat2.... aku rasa nak kekalkan bulat kalau begitu!!




HIDUP KEKADANG SELAMBA!
kulop ludin spenda pintal getah

No comments:

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...