aku-dan-photography

Thursday, July 8, 2010

outingvacation taiping

selepas aku ke lumut, aku ke kulim... melawat mak aku yang tinggal di sana....
dalam beberapa kilometer sebelum sampai area kulim tu... 
aku dapati ponyea la banyak gerai2 durian...
musim durian kat sana... tapi idak pon aku singgah kerana durian sekarang tahap kolesterolnyea tinggi...
tak endak aku penin2 pala time outing vacation nie...


aku bermalam di tempat biasa di Kulim Inn.. sehari aku di sana... esoknyea, aku ke Taiping...




tempat biasa juga aku tinggal.. Hotel Seri Malaysia... Ok gak tempat nie sebab senang nak ke mana2....



tempat biasa kalau dah ke taiping, ke zoo le lagi... agaknyea mangki2 pun dah kenal aku sekeluarga... kali nie aku agak bernasib baik sebab danny.. julung2 kalinyea endak berjalan kaki..
kalau sebelum nie.. cuma naik tram sampai 2 kali keliling zoo taiping!!






tengahari tu, kami sekeluarga makan tengahari ditepi taman tasek tepin... haih... rasa macam summer vocation jea... hehe... tapi macam biasa, untuk trip kali nie aku dah tempah awal2 tukang masak yang ada kat taiping nie... so semuanyea berbungkus... 


hari kedua aku ke muzium tepin.... banyak gak gambor aku snap... kata guard tu, tangkap gambor boleh tapi vcam takleh....




percutian di taiping kali agak santai... rilek2 jea..... cumanyea idak mandi manda di sewimming pul hotel.. entah kenapa danny tak endak pulak berendam dalam tu....


bersambung lagi... 





HIDUP KEKADANG SELAMBA! kulop ludin spenda pintal getah

2 comments:

|| NaFiRaa || said...

wahhh!! sonoknye~ gambar makan2 tepi tasik tu adalah yang paling best~ weken nanti nak gi berkelah kat tasik shah alam jugak ler..muehehhe

kulop ludin said...

haha, lagi best tasek sah alam tuh!!
nenanti leh jengok2 kat blog!!

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...