aku-dan-photography

Friday, May 7, 2010

aku dalam beberapa minggu nie!

Memang agak lama aku tidak update blog nie...
reasonnyea mudah.. reason korporat... BIZI

Aku semakin sibuk setelah ditukarkan ke tempat kerja yang baru...Bukan atas kerelaan, tetapi disebabkan arahan.. aku menurut sahaja.. Kaki ni berat2 melangkah keluar..


aku yakin ramai yang menangis kerana kehilangan seorang Sir yang disebut2 ramai....
tangisan pula boleh diinterpret dengan pelbagai makna... Gumbira ataupon Sedih... tapi rasanyea.. mungkin tangisan gembira!! hehe!!


dalam keadaan gundah aku sempat juga ke pc fair di stadium indera mulia baru2 nie....  hajatnyea nak beli xternal hdisk... yang ada nie udah padat ngan gambor.... entah camnea, aku terbeli gak laptop seketoi bagi menggantikan laptop lama aku... pueh rasanyea ngan 4gb ram, 500 gb hdisk, 1gb graphic kad... lebor lak 15.6inch... harganyea pun gitu2 jea....


aku juga dapat job tak berbayor sempena hari sukan pra sekolah anak aku di sk datuk kelana tapah... disebabkan dema tak bayor... sampai sekarang aku idak bagi gambor yang aku tangkap... nantilah aku bagi kat anak aku, mintak dia passkan kat cekgu kesayangan dia... (apa yang cekgu dia cakap semua betoi!)


la nie aku kat ipoh..... macam biasa, ziarah opah aku... walo di mana aku berada.. Opah aku tetap aku takkan lupakan... tanpa dia membela aku..... tidak mungkin aku berseluar katik hingga kini!!

HIDUP KEKADANG SELAMBA! kulop ludin spenda pintal getah

3 comments:

Amirah Rashid said...

wah. shopping sakan! :D

kulop ludin said...

hehe...
dalam sedih ada suka!!

wan said...

Wah laptop baru tuh... upload la gambo nya sikit nak tengok...

the1 - skpz

http://my-recipe-book.blogspot.com/

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...