aku-dan-photography

Wednesday, March 3, 2010

SELUOR KATIK saiz 10 WLAU


di kesempatan aku ke penang... selain daripada outing bersama famili, 
aku juga menyimpan satu hasrat
iaitu 
ingin mencari spenda yang sama saiz ukurlilit pinggang aku.
 namun begitu aku agak hampa kerana masih ramai lagi tokei2 kilang belum memahami atau mengkaji pasaran "mewah" ini dengan hanya menawarkan spenda yang muat2 takat peha aku sahaja...

kehampaan itu tertebus apabila aku berjaya juga mendapatkan seluor katik yang saiznya aku sendiri baru tahu kewujudannya...

 
saiz 10 WLAU!
itu le yang aku nampak kat tag saiz... 
aku sokong barangan buatan malaysia, 
namun begitu dalam sesetengah hal... aku terpaksa beralih kepada barangan import.
jangan salahkan aku.

kini aku melangkah lebih yakin 
walopon
zip aku terbuka....

semua ini hanya sementara kerana aku dah mula diet....
ke tempat kroje pun aku dah bawak bekal (tkasih kepada orang umah) roti 3 set bagi menggantikan 
mee goreng + telur goreng sambal ckit.. 
ataupun
nasi goreng yang sedap tu....

sasaranku....
G string kaler merah!!

Jangan Jeles...... Aku juga bernafsu Kurus!!




searching for subjects...
kulop ludin
spenda pintal getah

8 comments:

just call me uncle said...

wehh biasak lah tu takkan orang nak selak seluar ko nak tgk jenama kot haha asalkan sedap di pakai udah ler..uncle pakai levi siam RM40 hinggit sampai sekarang dok berjasa dengan tuan dia..hahahhaa..g-string kaler merah? tak best bor..ko amik kaler harimau bintang atau kuda belang..sure roboh katil malam2 hahah

kulop ludin said...

peh uncle...
belang2 rimo tuh....
takut teman, pantang lepa..asek nak mencakor jea!
huhu!!

|| NaFiRaa || said...

en kulop.. ai pon ngah diet gak!! tapi ai x mau G-string!! x suka!!! nampak montot bulat...muahahaha
*trus larik lintang pukang~~

kulop ludin said...

>haha naf......
sedap la vocab "montot" tuh...
rasa macam comei jea bonyiknyea...
haha...
sape le agaknye yang larik tu ye?

Black: said...

cite kelako paling hebat.. bila mau bikin drama.. masuk astro prima

kulop ludin said...

> peh black.... kena tunggu lamaran mamat khalid kot.. haha...
akan datang....
"spenda pintal getah"
hahaha!!

Nietanozie said...

gelak lagi...
lamer tak mjenjalan blog kengkawan, tetiba oenuh cerita klako...

Nietanozie said...

gelak lagi...
lamer tak mjenjalan blog kengkawan, tetiba oenuh cerita klako...

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...