aku-dan-photography

Wednesday, February 10, 2010

G string kaler merah part 2

skpz sambutan merdeka 2009 v8
antara dema ni lea yang menyedarkan aku.....


"sir.... Zip sir terbukak"

Dan aku perhatikan 3/4/6/8 orang budak senyum2 sumbing semacam je kat aku...
Nasib baik le dema budak2 kecil... Baru tahun pertama bersekolah... Aku tak pasti apa yang dema nampak...tapi kata orang kalau tengok benda2 tak elok macam tut tu leh lupa 44 hari... Patut la budak2 tu poyo semacam lebih sebulan... Haih.. Kesian lak aku... Tapi nak wat macam mana.. Udah terlanjur..
Dan sehingga kini aku cukup sayang budak2 tu.. Dema pun cukup manja ngan aku juga... (la ni udah besor)


Selepas kejadian tu... Aku mula mencari spenda lama aku.. Hampeh.. Udah tak muat.. Kalau aku paksa pakai jugak mahu aku kena batu karang sebab tersepit semua benda..


So aku mencari2 merata tempat.. Tak de saiz yang ngam... Akhirnya aku jumpa gak.. Tapi masalahnya.. Spenda tu untuk perempuan mengandung... Haih... Camne aku pakai? Takde poket?


Akhirnya aku memilih untuk memakai seluor katik... Ya seluor katik.. Sekarang aku berterima kasih ngan budak2 tu.. Kerana mereka aku kini udah pandai ber spenda...


Setiap minggu... Aku akan menghabiskan 210 minit bersama mereka... Dan setiap 30 minit.. Pasti aku akan mengecheck zip aku... Tak sanggup lagi zip aku terbuka di kala budak mula pandai berkata2...


Hidup kekadang selamba..
Kulop Ludin

7 comments:

zan-xray said...

saiz perut kita yang orang kata abang roi ni kena sll tengok zip hehe, selalu je turun ke bawah .

|| NaFiRaa || said...

muahahahaha... *gelak guling2..
adoilah!!! kalo ai lah jadik student u... ai buat derk jek!!! free show maa!!!muahahaha...larikkkkkkk

kulop ludin said...

> tu le zan.. sampai ke hari nie, teman cukop riso! huhu!

kulop ludin said...

>naf... serik dah.....

ejaa said...

haha.saya pun suka check dulu zip.
hihihi

kulop ludin said...

> ejaa...
huhu....
sekali skala mesti nak terbukak gak...

MOHD HASRIL said...

hahaha... klakor giler sir... yg x thn tu warna merah...

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...