aku-dan-photography

Wednesday, January 27, 2010

rm3 ringgit untuk kawan@cinta mungkin.

kerja aku makin banyak....
aku makin kesempatan masa...
kesempatan duit dah lega ckit sebab geng2 tempat krojea aku jemput main kutu..
aku setuju.. janji nombor satu! HAHA... seiring ngan slogan 1Malaysia...


kat luar tengah hujan, ingatkan nak siapkan nama bebudak untuk lomba lari sebabnya s/u sukan udah mintak. Tapi disebabkan aku ni dah tua... jadinya dia mesti paham.. aku kalau bergerak, siput sedut lagi laju (kalau part2 kroje)


aku ingat nak ceritakan kisah kawan2 aku ckit... yang kini kebanyakkan semua dah ada ijazah melainkan aku.... cita2 aku tinggi... tapi tak sama ngan berat ngan azam aku.. aku dah tak boleh nak dengar ceramah panjang2... aku cepat boring (kalau subjeknye tak kena ngan mood aku).. jadi wat sementara nie... bior le aku menghitung pencen.. tak lama je lagi, 17 taon.. aku pencen la.. haha...


selepas aku terkeciwa... dan selepas beberapa bulan aku hidup dalam kekosongan, gatei aku mula berputik... aku tak tunduk pada napsu tapi kalau gatei.. aku garu2 gak ckit....


freshie baru mula menampakkan diri di maktab.. kali ini, muda2 tak macam batch aku yang ratanya2 datang dari lebihan2 stok2 lama....


kali ini aku pilih yang lawo, cantik.. kulit halus bagi mengimbangi kehalusan aku juga. 
Budak Baling pilihan aku.


Kali ini, bukan cinta.. tapi kawan.. no more cinta2 sebabnya aku tak endak perkataan hebat tu terbuang sia2 begitu saja....


budak ni, aku suka senyumannya.. bila dia senyum pada aku.. aku rasakan jiwaku berlari ke sana kemari, tidak sama macam larian cooper yang aku kena wat time maktab dolo... separuh nikotin kat paru2 nie tertinggal kat padang tu hingga kini...


namanya aku dah lupa, yang aku ingat... bapaknye kerja pok'res (jabatan hutan) dan mempunyai bilangan adik beradik seramai 8 orang.. dan dia yang paling sulung..


untuk memenangi hatinya, julung2 kali aku melakukan beberapa perkara yang tak ramai orang lakukan... tapi mungkin ada lepas nie...




apabila sesuatau yang kita lakukan berulang kali... ianya akan menjadi pengukuhan... bila dah kukuh dalam ingatan... ianya akan menjadi pertanyaan sekiranya tiada perulangan.


sebelum itu bior aku ceritakan tentang teknik 30 silamban kabuputen!


cerita rm3 untuk cinta




kawan aku minat pada seorang budak yang bekerja di kaunter. jadi dia mintak nasihat aku camnea nak memulakan satu ikatan.
aku kata, bercakap tak semestinya ngan suara.. guna mata pon boleh.
pengerasnya..........




bersambung....
dah 4.30pm... time aku bersiap2 ambek anak.. nenanti le aku sambung yea..
huhu.. bawak2 bersabor!!








searching for subjects...
kulop ludin
spenda pintal getah

2 comments:

Dak Wan said...

Uik? Citer tergantung nie wei....... Hehehe

|| NaFiRaa || said...

adessslaaa... boleh stop tibe2!!!.. kalo kat pawagam konfem kena bakar pawagam..seb bek kat blog!!!hantar virus kang!!!!larikkkkkkkkkkkkkkkkk

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...