aku-dan-photography

Thursday, January 14, 2010

Cerita 1


(kalau dah cinta, awek pakai helmet terbalik pun kome tak kisah!)

Cerita 1.
Kucing, walaupun gitu2, nak jugak ada awek tak kira la awek tu adik beradik dia.-janji ada awek..

Sama jugak ngan aku... Dah lama nak awek tetapi skill takde.. Dari skolah menengah dah simpan perasaan nak awek..bukan nak yang lawa sangat.-yang karat pun takpe...

Semasa ni sekolah menengah.-satu hari tu lepas habis koko-aku pulang sama2 ngan awek nie... Kalau disusun botol2 kicap yang ada kat sekolah tu.-pasti takkan perasankan awek nie.-sebab sama jea warna kulitnya.-tapi bak kata orang.-soal hati.. Aku yang minat.-rasa unik.. Gatei sikit pun ada gak...



So kami naik bas mini nombor 25 sama2.. Aku bayarkan tiket untuknya.. Haih.. Baru belanja teket bas mini pun aku dah debor2.-rasa macam aku ni dah jadi boypren dia..

Sampai pudu.. Dia turun.-aku pun turun.. Dan itu je pengalaman aku ngan awek.. 

Padahal awek tu respon dah bagus..memang bendul betoi.. Apa le salahnya aku wat follow up keesokannya..mesti awek tu tertunggu2 selama 23 tahun..

Kalau ada pembaca blog ni terjumpa makcik tu..kulit lebih kurang macam orang myanmar tu.. Kat area2 pudu.. Mintak bgtau dia.. Pakcik kulop udah kawin.. Takyah le tunggu lagi.. Tkasih.
end part 1, lum lagi masuk cete camnea aku leh jadi mat bunga.. Ini baru warm up ckit2.

6 comments:

|| NaFiRaa || said...

sweetnye.. best gak kalo ade org banje tiket bas kan.. unik gittu!!

kulop ludin said...

tu pon seluk kocek....
riso gak tak cukop tambang....

lepas turun pudu, kena naik lagi satu bas... ke sungai besi!!

.::tAk AdE pErAsaaN::. said...

ahaha..
hajat tol ckp mkcik tu muka cm owang myanmar.
cpt la pkcik post sambungan die.

kulop ludin said...

sabor2......
ni tengah draf mana patot...

.::tAk AdE pErAsaaN::. said...

hajat plak taip. nk taip jahat td.huhu

kulop ludin said...

haha....
patot le uncle kulop konpius ckit!!!

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...