aku-dan-photography

Sunday, January 17, 2010

Cerita 3 AKU HANDSOME







Pada minggu kedua.. Masuk lagi batch baru ke line production aku. Kali ni.. Semuanya muda2.. Baru habis spm.. 18tahun umur dema..




Aku macam biasa.. Layan kotak2 dan skru2 tiap2 hari.. Tapi pada masa yang sama aku rasa macam kuch2 hota hei bila aku terpandang seorang gadis yang pada aku amat molek segala segi....




Aku perhatikan dia sering pandang serong ngan aku... Tiap kali aku lalu lalang... Pasti lirik matanya mengikuti haluanku.-tanpa perlu menggerakkan kepalanya.-pandang serong le tu... Begitu juga ngan aku.-pandang serong bila aku nampak dia bersembang ngan lelaki lain.... Hehe...




Dianugerahkan dengan kulit yang halus.-putih-dan apabila terkena panas.-kulit akan kemerah2an terutama dibahagian pipi.. umpama buah peach..dipetik ketika diwaktu pagi di selatan Beijing ...
Begitulah rupa aku.... Hehe....




Disebabkan itu.. Aku lebih berminat ngan pempuan yang tidak berkulit cerah..hehe.. Gemor yang kulit gelap manis (seperti yang aku gambarkan di cerita 1)




demi untuk bersama dengannya.. Aku meluangkan lebih banyak masa bekerja.. Obertime hampir setiap hari.-kalau tak boleh obertime pun aku akan stay sampai tengahmalam semata2 ingin pulang bersamanya-tapi pada masa tu.-aku belum melafazkan apa2.-masih lagi aku simpan dalam hati..




Satu hari.. Baru aku sedar.-tangan ku tak bertepuk sehala..apabila.. Aku mengajaknye ke kantin untuk makan tetapi dia menolak.. Jadi aku ke kantin bersama kawan baiknya sendiri (tanpa pengetahuannya)..


Telah menjadi sifat lelaki budiman.. Aku yang ambil makanan untuk budak perempuan nie.. Pada aku biasa je.. (tapi apasal aku kena bayar lak..bukan gepren aku pun..) tengah makan tu.. Tetiba budak pempuan yang aku bekenan tadi muncul.. Dan apabila dia terpandang.-terus dengan laju dia berlalu pergi.-dengan muka yang semacam..


Kawannya yang teman aku tadi terus stop makan... Dan bergegas ke arah haluan budak pempuan yang aku minat tu...


Sambil mengigit peha ayam tu... Aku pikior gak kenapa lain macam je dia.. Lepas habis makan.. Aku ke kaunter dan beli kuih karipap.-aku suka kuih karipap makcik kantin tu.-sedap betoi....




Waktu rehat pun habis dan aku semula ke line aku.. Aku perhatikan matanya berair.. Em.. Baru lepas nangis.... Kemudian kawannya menggamit kat aku...
Sambil cakap tak kuat.- dia kata budak pempuan tu dah salah sangka.-dia ingatkan aku berkawan dengannya...




Time minum petang.. Aku ajak dia sekali.-dan kali ni dia setuju(agaknya lapor kut..)
Barulah aku nampak senyuman nya yang manis..
Kami makan karipap 2 ketul sorang.-ngan menom teh ais...




apabila aku pulang ke rumah.... Perkara pertama yang aku buat...
Aku berdiri di depan cermin... Dan berkata...


"handsome gak aku nie.. Tak sangka ada pempuan menangis kerana aku"




semenjak kejadian tu (berdiri depan cermin).. Aku pun sedar.-aku handsome dan aku mula menyeperei minyak wangi avon ngan bedak wild country...




Kisah lepas ni..
"Akhirnya kau pergi jua"






searching for subjects...
kulop ludin
spenda pintal getah

7 comments:

.::tAk AdE pErAsaaN::. said...

alolo romantiknya mkn karipap same2.haha
slh ppuan tu gak. org dah ajak mkn tolak plak pastuh nges.hehe
pkcik kulop mmg hnsem+kiut.haha

kulop ludin said...

orang dolo2....
banyak malunyea...
lepas tu lapor le!!
haha!!

**Bila Comel Jadi Comot** said...

hehehh mesti lah encem kalau x xkan la si gadis nak tolak pelawaan ekeekk

|| NaFiRaa || said...

hahahahahaha... opstt x salah kan~ ai gelak release tensen!! satu hari hari ni ai x gelak!!! TQ

kalo ai lah.. org ajak makan.. konfem x tolak!!! kekekekeke

kulop ludin said...

haha....
blog ni pon untuk rilis2 tensen..
zaman tu.. zaman takde 3g... jadinya... pmpuan2 banyak benor malunyea.. walopon lapor!!
haha!!

**Bila Comel Jadi Comot** said...

jika ingin beli loket pendant quantum fusion excel original market luar RM595,saya jual RM169 sahaja.

layari website rasmi saya
http://comelazhar.blogspot.com klik bisnes SDTKC.

www.arzone_71.blogspot.com said...

Ha ha..terhibur teman baca crite mike...peh ni nak ke next episode lak..

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...