aku-dan-photography

Wednesday, December 16, 2009

Lembaga hasil dalam negeri


Aku seorang patriotik.. Dasar gomen aku terima seadanya. Siapakah aku jika hendak menolak kata2 dan perintah gomen..

Tadi pagi.. Seperti biasa.. Sebelum berjalan ke sana ke mari di pekan tapah.. Aku akan check peti surat.. Peh ada sekeping surat dari lhdn.
.
Haha.. Aku pasti surat ni mengandungi check kerana lhdn berhutang dengan aku dalam 8 ratus lebih.. Dah setahun lebih lhdn tak bayar2 balik duit tu.
.
Surat tu aku simpan elok2... Takut tercicir.... Selepas habis urusan di tapah... Aku pun balik ke umah....
Aku kaya... Ya aku kaya jika surat itu merupakan check.-tetapi apa yang tersurat... Adalah cukai taksiran tahun 2007...
Hampeh betul.... Aku kena cukai time2 ekonomi tak berapa meriah nie.... Tak bermoral betoi! Aku kena dalam 5 ratus lebih.....

2007 mana le aku ingat berapa dah aku belanja.... Peh.....
Suka suka hati dema je nak duit aku.... Clear bonus ciput yang akan aku dapat nanti..-semua ke lhdn... 

Gelak besor le korang..

2 comments:

Sanusi Din said...

hampeh...
ingat nk suruh kulop blanjer

kulop ludin said...

ate gomen lebih cepat...
pantang je tau beduit ckit...
mesti tax ponyea...

Pos Spenda Popular

Related Posts with Thumbnails

LAMAN BLOG AKU YANG LAIN

KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU

ADA BEBERAPA BAHAN YANG BOLEH KITA KONGSI BERSAMA.
1. RANCANGAN TAHUNAN DUNIA SENI VISUAL
2. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN DUNIA SENI VISUAL TAHUN SATU (ada berbelas jadi boleh lea kome ejas2 ngikot kesesuaian tempat krojea memasing)

-ada bahan2 bersifat draf jadi kepada mereka yang berkenaan hendaklah merujuk info2 terkini.
-aku kongsi jadi disklaimer macam biasa le..

download di bawah

1. rancangan tahunan dunia seni visual tahun satu kssr

2. rancangan pengajaran harian DSV Kssr tahun satu.

*kredit to guru2 seni batang padang not to forget JU2nya juga..

* aku dah change link download, jadi kome leh donlod terus as premium user!! dan aku izinkan kome add link ke blog kome tapi kalau boleh backlink ke blog aku yea... hehe... tak paksa tapi apa salahnyea..

DISKLAIMER

PENAFIAN

Kulop Ludin tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada blog ini. Lagipon aku yang bayor bilnyea... Kikiki... siyes nie...